vrijdag 14 augustus 2015

Over een dagje achter de naaimachine.



Ik heb een zoon. Hij is zeven. En als zoveel jongetjes van zeven speelt hij Minecraft. Een game, zoals hij het zelf noemt.

Als hij dan toch wil gamen, vind ik minecraft best een leuk spel, hij kan van
alles bouwen en dat is dan vast goed voor zijn ruimtelijk inzicht.. denk ik.

Goed, dus als je moeder dan aardig handig is, dan is het normaal dat je bestellingen doet. Een gilet, met een enderdragon en Steve in diamond-armor, die de draak verslaat met zijn diamond-sword. 

Goed kind..

Er ging even over heen maar het is er van gekomen!




Het is waar en schandelijk, die nagellak.. dat had even geen prioriteit vandaag.. maar kijk, daar verschijnt Steve!




Soms vind ik de achterkant ook heel mooi, maar daar gaat het nu even niet om.

Eén zakje deze keer, nu de voering en de buitenkant aan elkaar maken.

.

Kopen en knoopsgaten erin en op. Ik vind het leuk om verschillende knopen te gebruiken.

Ik denk dat Steve gaat winnen!!
Klaar!
En dit is het eindresultaat. Morgen volgt de ballotagecommissie, Ik heb goede hoop!



2 opmerkingen: