maandag 7 december 2015

over spetters

Vlekjes, ik zit vaak onder de vlekjes, sterker nog, het is deel van mijn image (lol) geworden. Gewoon van verf of gemorste hapjes. Ik ben wat je noemt niet altijd even proper. Mijn lievelingskledingstuk is dan ook mijn verfschort en combinatie met een bevlekte jurk. Mij stoort het niet maar wellicht is dat in mijn omgeving anders..Ik zie niet veel mensen om me heen die mijn liefde voor vlekjes delen.. maar misschien verandert dat, want kijk... een rokje, vol met vlekken! 

Eigenlijk spetters,.. nou vlekken, spetters, wat maakt het uit. Ik ben de laatste tijd heel druk geweest met het maken van een webwinkel. En daar komen meer bevlekte rokjes als deze. Alleen maar enkele stuks, want we willen wel graag een beetje origineel blijven natuurlijk!En groen,we zijn graag groen, dus vooral gerecyclede materialen. Maar dat is erg vooruitlopen op zaken, de winkel is nog niet online, dus waar hebben we het over..!

En de ezel dan? Morgen begin ik aan een vers doek.. wederom een italiaans landschap, gewoon omdat ik zin in zon heb...




Adios! 
:) Els










Geen opmerkingen:

Een reactie posten