maandag 1 februari 2016

De Skelettenjurk!

Carnaval. Ik ben er niet zo van, maar het maken van iets leuks kan ik dan wel weer waarderen..

Dus.. kind nr 1 zit midden in zijn Star Wars fase, dus de wens was een Storm Trooper pak. Het commentaar er direct achteraan was dat je heel prima 'gewoon kon kopen mam'. Als het masker maar goed is was het motto.. dus zo gezegd zo gedaan..! Hij blij.. :) Dus ik ook.

Kind nr.2 was een ander verhaal. De wens was: een skelettenjurk met een lange rok, in laagjes, en van voren zo, dat je mijn benen nog kan zien...

Wie niet alles gelijk opruimt en wegdoet,.. die heeft wat! Een oude longsleeve kun je prima gebruiken als basis. Wat smaller maken, en hier en daar wat bijknippen dan lijkt het al wat!


Nu geloof ik erg in appliceren, maar op een bestaand shirt is dat regelrecht (ik zal het woord niet noemen..) best, eeeh ,.. rottig om te doen. Gelukkig stond er nog een potje latex.
Van wat restjes voering rimpel je er een rok aan..



Mijn plan om er nog zwarte strikken op te maken werd duidelijk en direct afgewezen.

En dan is je jurk is klaar! 
Een bandje (met natuurlijk een kantje) voor om den nek....en dan nog even een uurtje doorhalen en hollikidee... wat is die leuk!

Aan alles komt een eind, In dit geval met een mini hoedje..!

 















Geen opmerkingen:

Een reactie posten